Το καλάθι αγορών είναι άδειο!
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ - ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ – ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ
Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει και να ακυρώσει την παραγγελία του ή να επιστρέψει τα αγαθά που παρέλαβε μέσα σε χρονικό διάστημα 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας ή της παραλαβής των αγαθών και μάλιστα όταν είναι πολλά προϊόντα στην ίδια παραγγελία, από την παράδοση και του τελευταίου, ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου. Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον πελάτη, η ΕΤΑΙΡΙΑ υποχρεούται να επιστρέψει τα ποσά που του κατέβαλε ο πελάτης εντός δεκαπέντε (15) ημερολογιακών ημερών.
Η ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΥΠΟ ΤΙΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ:
- Ο ΠΕΛΑΤΗΣ προκειμένου να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλει να ενημερώσει την ΕΤΑΙΡΙΑ για την απόφασή του να υπαναχωρήσει με μια γραπτή δήλωση (κατεβάστε την δήλωση εδώ και συμπληρώστε την), την οποία θα αποστείλει στο empnefseos.poiisis@gmail.com. Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται μόνο ηλεκτρονικά (σε καμία περίπτωση προφορικά ή τηλεφωνικά), και η ΕΤΑΙΡΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
- Ο ΠΕΛΑΤΗΣ οφείλει να στείλει πίσω τα αγαθά ή να τα παραδώσει στην έδρα της ΕΤΑΙΡΙΑΣ χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που έχει παραλάβει την παραγγελία. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλει πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της περιόδου των 7 ημερών.
- Ο ΠΕΛΑΤΗΣ οφείλει να επιβαρυνθεί με την άμεση δαπάνη επιστροφής των αγαθών.
- Ο ΠΕΛΑΤΗΣ οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, χωρίς να έχει αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί ή καταστραφεί η συσκευασία του ή να έχει μερικώς ή ολικώς χρησιμοποιηθεί, με το σύνολο των εξαρτημάτων του και τυχόν εντύπων που το συνοδεύουν.
- Ο ΠΕΛΑΤΗΣ οφείλει να επιστρέψει το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς που έχει εκδοθεί από την εταιρία (απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο) με τα στοιχεία του αποτυπωμένα επάνω στο παραστατικό.
- Η επιστροφή προϊόντων γίνεται δεκτή μόνον εφόσον πρώτα ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν, καθώς και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
- Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΙΑ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 15 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή των προϊόντων. Δικαιούται δε να καθυστερήσει την επιστροφή χρημάτων, μέχρις ότου λάβει πίσω τα επιστραφέντα προϊόντα.
- Στην περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας πριν γίνει η αποστολή των προϊόντων και εφόσον πληρούνται από τον πελάτη όλοι οι όροι του δικαιώματος υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΙΑ υποχρεούται να επιστρέψει στον πελάτη τυχόν χρηματικά ποσά που έχουν καταβληθεί είτε για προεξόφληση είτε για προκαταβολή.
- Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα, στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα “παραλαβή από το κατάστημα”, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος.
Στην περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα, η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη. Στην περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή, η επιστροφή θα γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη.
Στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας θα γίνεται ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην ΕΤΑΙΡΙΑ το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΤΑΙΡΙΑ υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Εφόσον δεν τυγχάνει η ίδια Τράπεζα εκδότρια της εν λόγω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, θα διαβιβάσει την ενημέρωση για την ακύρωση της συναλλαγής στην εκδότρια της κάρτας, Τράπεζα για να προβεί σε ακύρωση της χρέωσης Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής προς τη συνεργαζόμενη Τράπεζα, δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που αποφασίζει η εκδότρια της κάρτας Τράπεζα και ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση της Τράπεζας με τον πελάτη. H ενημέρωση της Τράπεζας από την ΕΤΑΙΡΙΑ για την ακύρωση και επιστροφή των χρημάτων στην κάρτα του ΠΕΛΑΤΗ θα γίνει εντός 1-3 εργάσιμων ημερών.
- Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης και των χαρακτηριστικών των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η εταιρία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό είτε τηλεφωνικά είτε με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας η αξία τους αυτομάτως μειώνεται, καθώς το προϊόν δεν μπορεί να μεταπωληθεί ή χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρία και συνήθως είναι της τάξης του 70%. Η ΕΤΑΙΡΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
- Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, η εταιρία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως 3ια του ΦΕΚ Ζ1-891 με Αρ. Φύλλου 2144/ τεύχος δεύτερο για τις εξ αποστάσεως και εκτός εμπορικού καταστήματος συναπτόμενες συμβάσεις, δεν ισχύει σύμφωνα με τον νόμο στις ακόλουθες περιπτώσεις:
α) αν δεν έχει συμπληρώσει και αποστείλει ο πελάτης, το σχετικό έντυπο υπαναχώρησης.
β) σε συμβάσεις υπηρεσιών, μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας (πχ κατασκευή και στολισμός βαπτιστικού πακέτου κατά παραγγελία του πελάτου), εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή (7 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία της παραγγελίας). Σε περίπτωση παραγγελίας χειροποίητων δώρων και αντικείμενων που κατασκευάζονται σύμφωνα με την επιθυμία του πελάτη, και κατόπιν εντολής αυτού, το δικαίωμα υπαναχώρησης θα απωλέσει μετά την πάροδο 2 εργάσιμων ημερών.
γ) την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών, η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελέγξει ο προμηθευτής και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης.
δ) την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται ή επεξεργάζονται ή συναρμολογούνται ή στολίζονται ή είναι σαφώς εξατομικευμένα σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή και κατ’ εντολή του και δεν περιέχουν ελάττωμα ή σφάλμα. Ενδεικτικά στην κατηγορία αυτή υπόκεινται τα παρακάτω είδη: Μπομπονιέρες, Προσκλητήρια, δείγματα που έχουν αποσταλθεί κατ’ εντολή του πελάτη, κουφέτα, Πακέτα Βάπτισης και Σετ στολισμένα (κουτιά, λαμπάδες, σετ λαδικών, μαρτυρικά, βιβλία ευχών κλπ.), Βαπτιστικά Ρούχα, Παπούτσια και Λαδόπανα, Τυπωμένα Κουτιά, Τυπωμένες Κορδέλες, Ειδικά Πανιά ή Πουγκιά για μπομπονιέρες (τούλια γαλλικά, τούλια χρυσά ή ασημί, τούλια έγχρωμα, οργάντζες ιριζέ ή χιονέ ή με stras, σατέν, ταφτάδες, βουάλ, λινά, γάζες, δίχτυα, δαντέλες κλπ), Ειδικές διαστάσεις κοπής πανιών και πουγκιών για μπομπονιέρες (πχ τούλι 50Χ60 ή 60Χ60 κλπ), Λαμπάδες Γάμου ή κεριά στολισμένα, Λαμπάδες Γάμου ή κεριά αστόλιστα με ειδικές διαστάσεις, Στέφανα γάμου και μπουτονιέρες, Κηροστάτες και Φωτιστικά, Σετ Γάμου στολισμένα (καράφες, δίσκοι, ποτήρια), Στολισμοί ή διακοσμητικά είδη Γάμων ή Βαπτίσεων (φιόγκοι, ράνερ, στολισμένα κεριά, ή διάφορες συνθέσεις κλπ) και διάφορα άλλα είδη που χρειάζονται κατασκευή ή επεξεργασία ή στολισμό κατ’ επιλογή και εντολή του πελάτη. Στα προσκλητήρια οποιοδήποτε λάθος ξεφύγει μετά τον τελικό έλεγχο και την έγκριση του πελάτη για εκτύπωση, είναι αποκλειστικά δικής του ευθύνης και συνεπώς δεν μπορεί να ασκηθεί το δικαίωμα υπαναχώρησης.
ε) την προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα. Ενδεικτικά στην κατηγορία αυτήν ανήκουν όλα τα κουφέτα, τα μάρσμελοου, τα γλειφιτζούρια, οι καραμέλες, και όλα τα ζαχαρωτά.
στ) την προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και πολύ περισσότερο όταν αυτά έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.
ζ) την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.
η) την προμήθεια αγαθών τα οποία πρέπει να παραδοθούν άμεσα, κατόπιν εντολής του πελάτη, και η ΕΤΑΙΡΙΑ έχει προβεί στην άμεση παραγγελία -αγορά των υλικών αυτών.
Θ)έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί με οποιονδήποτε τρόπο τα καρτελάκια του καταστήματος μας και οι ετικέτες του προϊόντος.
-ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ (ΑΚΥΡΩΣΗ) ΣΕ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΕΚΤΗ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ:
1) Όταν τα παραγγελθέντα προϊόντα είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας και χρειάζονται κατασκευή ή επεξεργασία, έχουν προχωρήσει στην διαδικασία της παραγωγής και έχουν κατασκευαστεί είτε μερικώς είτε ολικώς.
2) Όταν η ΕΤΑΙΡΙΑ έχει δεσμεύσει κατ’ εντολή του πελάτη ή έχει ήδη παραλάβει από τους προμηθευτές της τα είδη που ζήτησε ο πελάτης, εφόσον αυτά είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας.
3) Σε περίπτωση που η παραγγελία έχει ήδη αποσταλεί κατά τη στιγμή της υπαναχώρησής του πελάτη, τότε η ακύρωση δεν είναι δυνατή. Θα πρέπει ο πελάτης να παραλάβει τα προϊόντα και μετά να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης για την επιστροφή των προϊόντων που του παραδόθηκαν, σύμφωνα με όλους τους όρους που είναι επιβεβλημένοι για την άσκηση αυτού του δικαιώματος. Σε κάθε περίπτωση, ο αγοραστής θα είναι υπεύθυνος και θα αποζημιώσει την εταιρία για ζημιές που θα προκληθούν από την μη παραλαβή της παραγγελίας, με την επιφύλαξη όλων των άλλων δικαιωμάτων της ΕΤΑΙΡΙΑΣ μας.
-Η ΕΤΑΙΡΙΑ έχει το δικαίωμα να ακυρώσει και να αρνηθεί να παραδώσει παραγγελία σε πελάτη, σε περίπτωση που εκείνος εκδηλώσει ανέφικτες ή παράλογες απαιτήσεις ή έχει επιδείξει αγενή ή προσβλητική συμπεριφορά. Στην περίπτωση που έχει καταβληθεί προκαταβολή ή προεξόφληση της παραγγελίας, η ΕΤΑΙΡΙΑ θα επιστρέψει άμεσα το καταβληθέν ποσό.
Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων υπαναχωρήσεων ή σε περίπτωση που η ΕΤΑΙΡΙΑ, κατά την απόλυτη κρίση της, θεωρήσει ότι ο καταναλωτής καταχράται το δικαίωμα υπαναχώρησης ή δρα κακόπιστα, δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή μέρους ή όλου της παραγγελίας, ακόμα και αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.
-ΑΛΛΑΓΕΣ Η΄ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ σε εποχιακά προϊόντα (χριστουγεννιάτικα, πασχαλινά, Βαλεντίνου κλπ.), καθώς επίσης και σε προϊόντα προσφοράς, δεν πραγματοποιούνται, εκτός της περίπτωσης που αυτά είναι ελαττωματικά.
ΠΟΙΟΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
- Η ΕΤΑΙΡΙΑ προσφέρει προς πώληση προϊόντα, τα οποία έχει προμηθευτεί από εισαγωγείς, κατασκευαστές και αντιπροσώπους ή τα έχει κατασκευάσει ή επεξεργαστεί στην έδρα της κατά παραγγελία των πελατών της.
- Κανένα προϊόν της δεν είναι μεταχειρισμένο, ελαττωματικό ή κατώτερης ποιότητας. Η ΕΤΑΙΡΙΑ φροντίζει για τον ποιοτικό έλεγχο και τη σωστή αποστολή ενός προϊόντος. Παρόλα αυτά, δεν μπορεί να εγγυηθεί απόλυτα για τη μη ύπαρξη οποιουδήποτε ελαττώματος ή την μη ύπαρξη κάποιου ανθρώπινου λάθους.
- Τα κύρια χαρακτηριστικά των προϊόντων εμφανίζονται στην ιστοσελίδα της ΕΤΑΙΡΙΑ (www.empnefseos-poiisis.gr ) και ειδικότερα στη σελίδα του κάθε προϊόντος.
- Για την αποφυγή δικής σας και δικής μας ταλαιπωρίας και ζημίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά, κατά την παράδοση της παραγγελίας σας, την κατάσταση, την ορθότητα και την ποσότητα των πωλούμενων προϊόντων, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα ή παραλείψεις (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, τυχόν ποσοτικό έλλειμμα ή πλεόνασμα ή διαφορετικό προϊόν από αυτό που έχει παραγγελθεί κλπ.).
-Στην περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα ή σφάλμα, πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας αμέσως μετά την παράδοση, την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη στο email empnefseos.poiisis@gmail.com.
-Θα σας ζητήσουμε να μας επιστρέψετε το ελαττωματικό προϊόν χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση κι εμείς θα φροντίσουμε να αντικατασταθεί το συντομότερο δυνατό από την ημερομηνία παραλαβής του και εφόσον ελεγχθεί και έχει πιστοποιηθεί ως προς το ελάττωμα που έχει αναφερθεί.
-Αν δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος για λόγους διαθεσιμότητας, τότε θα σας επιστρέψουμε τη χρηματική αξία του.
-Σε περίπτωση πιστοποιημένου σφάλματος από ανθρώπινο λάθος δικής μας υπαιτιότητας, φροντίζουμε για την όσο το δυνατόν αμεσότερη αποκατάσταση χωρίς καμία δικής σας επιβάρυνση.
-Σε περίπτωση ακύρωσης, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται τον ίδιο τρόπο που έγινε και η πληρωμή τους (δηλαδή με επιστροφή μετρητών σε περίπτωση που η αγορά είχε εξοφληθεί μετρητοίς, με ακύρωση χρέωσης χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας σε περίπτωση αγοράς με χρέωση τέτοιας κάρτας, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό σε περίπτωση αντικαταβολής κλπ.) με επιμέλεια της ΕΤΑΙΡΙΑΣ. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης της αξίας της αγοράς μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, η υποχρέωση της ΕΤΑΙΡΙΑΣ για την επιστροφή του ποσού, εξαντλείται στην δήλωση της ακύρωσης της συναλλαγής προς συνεργαζόμενη με αυτήν τράπεζα που εξυπηρετεί τις συναλλαγές της ΕΤΑΙΡΙΑΣ (η οποία εν συνεχεία, εφόσον δεν τυγχάνει η ίδια εκδότρια της εν λόγω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, θα διαβιβάσει την ενημέρωση για την ακύρωση της συναλλαγής στην εκδότρια της κάρτας τράπεζα για να προβεί σε ακύρωση της χρέωσης με βάση την πολιτική που εκάστοτε εφαρμόζει και τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη). Η ΕΤΑΙΡΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής προς τη συνεργαζόμενη τράπεζα, δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που αποφασίζει η εκδότρια, της χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, τράπεζα η οποία ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση της τράπεζας με τον πελάτη.
Τελευταία ενημέρωση:14/12/2020.