Όροι Χρήσης Ιστοσελίδας

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

 

 

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

O ιστότοπος www.empnefseos-poiisis.gr  είναι ένα ηλεκτρονικό εμπορικό κατάστημα που σχετίζεται με την πώληση προϊόντων που αφορούν τον γάμο και τη βάπτιση, καθώς και προϊόντα που προορίζονται για δώρα, μέσω του Διαδικτύου (στο εξής καλούμενο ΕΤΑΙΡΙΑ) που δημιούργησε και λειτουργεί η ΜΟΣΧΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ και εδρεύει στο Περιστέρι Αττικής Τζων Κένεντυ 160, με ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας empnefseos.poiisis@gmail.com  και τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης το νούμερο: 2130409592.

Οι παρακάτω όροι και προϋποθέσεις θα εφαρμόζονται για τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος με το εμπορικό σήμα empnefseos-poiisis.gr , το οποίο βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.empnefseos-poiisis.gr  

Κάθε χρήστης που εισέρχεται και συναλλάσσεται ή κάνει χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος (στο εξής καλούμενος για συντομία ΠΕΛΑΤΗΣ) θεωρείται ότι συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους παρακάτω όρους, οι οποίοι διατυπώνονται στο παρόν χωρίς καμία εξαίρεση. Εάν κάποιος χρήστης δεν συμφωνεί με αυτούς τους όρους, τότε οφείλει με ευθύνη του να διακόψει την επίσκεψη ή τη χρήση του ιστότοπου, καθώς επίσης οφείλει να διακόψει και κάθε άλλη συναλλαγή ή χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος.


ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ

Η ΕΤΑΙΡΙΑ διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να αναθεωρεί ελεύθερα τους όρους και τις προϋποθέσεις χρήσης και συναλλαγών από το ηλεκτρονικό κατάστημα, οποτεδήποτε το κρίνει αναγκαίο, αναλαμβάνει δε την υποχρέωση να ενημερώνει τους καταναλωτές για οποιανδήποτε μεταβολή, μέσα από τις σελίδες του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος. Οι συμβάσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος καταρτίζονται στην Ελληνική γλώσσα. Διευκρινίζεται δε ότι η αλλαγή όρων δεν καταλαμβάνει παραγγελίες τις οποίες έχετε ήδη κάνει.


ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

-H ΕΤΑΙΡΙΑ δεσμεύεται ως προς την ακρίβεια, την αλήθεια και την πληρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στην ιστοσελίδα της www.empnefseos-poiisis.gr σε ότι αφορά την ταυτότητα της ΕΤΑΙΡΙΑΣ και τις παρεχόμενες μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος συναλλαγές, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που έχουν διαφύγει της προσοχής ή έχουν προκύψει ακούσια ή λόγω τυχόν διακοπών λειτουργίας της ιστοσελίδας εκ λόγων ανωτέρας βίας και δικαιούται να προβαίνει σε διόρθωση αυτών οποτεδήποτε αντιληφθεί την ύπαρξή τους.

- Η ΕΤΑΙΡΙΑ, στα πλαίσια καλής πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται για τυχόν σφάλματα σε χαρακτηριστικά και φωτογραφίες προϊόντων που αναγράφονται στην ιστοσελίδα empnefseos-poiisis.gr  και δεν μπορεί να εξασφαλίσει ότι δεν θα υπάρχουν σφάλματα από οποιαδήποτε αιτία κατά την εισαγωγή ή και ενημέρωση των χαρακτηριστικών ή και των φωτογραφιών ενός προϊόντος (λόγω ανθρώπινου λάθους ή λανθασμένων στοιχείων που έχουν δοθεί από τους προμηθευτές της). Στο βαθμό που επιτρέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία, η ΕΤΑΙΡΙΑ αποποιείται κάθε εγγύηση, ρητή ή νοούμενη, για την ακρίβεια των πληροφοριών που περιέχονται οπουδήποτε σε αυτή την ιστοσελίδα.

- Παρότι για κάθε προϊόν γίνεται πλήρης παρουσίαση αυτού, ωστόσο, λόγω του διαδικτυακού προγράμματος περιήγησης ή λόγω της ανάλυσης της κάθε οθόνης, τα προϊόντα που προσφέρονται προς πώληση στην ιστοσελίδα της ΕΤΑΙΡΙΑΣ, ίσως να παρουσιάζουν αποκλίσεις σε σχέση με τα πραγματικά, όσον αφορά τις αποχρώσεις των χρωμάτων και των απεικονίσεων των ειδών. Ουδεμία ευθύνη φέρουμε για τέτοιου είδους αναντιστοιχίες. Οι εικόνες και τα χρώματα προορίζονται μόνο για σκοπούς αναπαράστασης.

- Η ΕΤΑΙΡΙΑ δεν μπορεί να εξασφαλίσει ότι δεν θα υπάρξουν «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση – αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Όλες οι τιμές των προϊόντων υπόκεινται ανά πάσα στιγμή σε αλλαγή και για τον λόγο αυτό ο χρήστης υποχρεούται να ελέγχει την τελική τιμή πώλησης πριν αποστείλει την παραγγελία του.

- Στα πλαίσια της καλής πίστεως και για τη δική σας προστασία σας η ΕΤΑΙΡΙΑ σας παρακαλεί, εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του ή διαπιστώσετε οποιαδήποτε άλλη ανακρίβεια ή σφάλμα να επικοινωνήσετε με την υπεύθυνη, στο τηλέφωνο 2130409592

- Η ΕΤΑΙΡΙΑ δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση μιας παραγγελίας, οι οποίες οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητά της ή οφείλονται σε ανωτέρα βία. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, προβλήματα διάθεσης ή ασυνέπειας από την πλευρά των προμηθευτών της, προβλήματα μεταφοράς, προβλήματα τεχνικά κατά την παραγωγική διαδικασία, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος και φυσικές καταστροφές. Στις περιπτώσεις αυτές η ΕΤΑΙΡΙΑ δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση και την αποστολή των παραγγελιών.

- Η ΕΤΑΙΡΙΑ δεν φέρει ευθύνη για τυχόν τεχνικά προβλήματα που τυχόν παρουσιασθούν στους χρήστες όταν επιχειρούν την πρόσβαση στον δικτυακό τόπο και κατά την διάρκεια αυτής και έχουν σχέση με τη λειτουργία ή συμβατότητα της δικής τους υποδομής με τη χρήση του δικτυακού τόπου. Επίσης η ΕΤΑΙΡΙΑ ουδεμία ευθύνη έχει για πράξεις ή παραλείψεις τρίτων και ιδιαίτερα μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.


ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Μερικές φορές υπάρχει το ενδεχόμενο παροδικής ή ολικής έλλειψης κάποιων προϊόντων και ιδιαίτερα προς το τέλος της κάθε σαιζόν. Επίσης ενδέχεται να μην είναι άμεσα διαθέσιμα προϊόντα τα οποία είναι χειροποίητα και κατασκευάζονται κατόπιν παραγγελίας.
Μετά την αποστολή της παραγγελίας σας, η ΕΤΑΙΡΙΑ θα επικοινωνήσει μαζί σας για τη διαθεσιμότητα των ειδών, οπότε και στην περίπτωση αυτή δεν υπέχει καμία περαιτέρω ευθύνη.


ΟΡΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ

-Αποστολές παραγγελιών γίνονται σε όλη την Ελλάδα, στην Κύπρο, σε όλες τις χώρες της Ε.Ε. και σε όλους τους προορισμούς εκτός ευρωπαϊκής ζώνης.

-Οι παραγγελίες αποστέλλονται και παραδίδονται στη διεύθυνση που θα μας υποδείξετε.

-Το κόστος αποστολής επιβαρύνει τον παραλήπτη. Η εταιρία μας έχει συνάψει ειδικές συμφωνίες με χαμηλές χρεώσεις για τις αποστολές των δεμάτων των πελατών της. Για κάθε παραγγελία γίνεται ειδικός έλεγχος βάρους, όγκου και τόπου αποστολής, για να εκτιμηθεί σωστά ο ασφαλέστερος, συντομότερος και οικονομικότερος τρόπος μεταφοράς και παράδοσης.

-Τα προϊόντα ταξιδεύουν με ευθύνη του πελάτη. Το empnefseos-poiisis.gr  εγγυάται το σωστό αμπαλάζ και δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση για οποιαδήποτε απώλεια δεμάτων ή καταστροφή προϊόντων κατά τη μεταφορά. Σε περιπτώσεις απώλειας ή καταστροφής, την ευθύνη για αποζημίωση φέρει η μεταφορική εταιρία η οποία ανέλαβε τη μεταφορά.

-Το empnefseos-poiisis.gr  δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση μιας παραγγελίας, οι οποίες οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητά της ή οφείλονται σε ανωτέρα βία. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών, προβλήματα μεταφοράς, προβλήματα παραγωγής, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές. Στις περιπτώσεις αυτές το empnefseos-poiisis.gr  δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση και την αποστολή των παραγγελιών.


ΠΟΙΟΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

- Η ΕΤΑΙΡΙΑ προσφέρει προς πώληση προϊόντα, τα οποία έχει προμηθευτεί από εισαγωγείς, κατασκευαστές και αντιπροσώπους ή τα έχει κατασκευάσει ή επεξεργαστεί στην έδρα της κατά παραγγελία των πελατών της.

- Κανένα προϊόν της δεν είναι μεταχειρισμένο, ελαττωματικό ή κατώτερης ποιότητας. Η ΕΤΑΙΡΙΑ φροντίζει για τον ποιοτικό έλεγχο και τη σωστή αποστολή ενός προϊόντος. Παρόλα αυτά, δεν μπορεί να εγγυηθεί απόλυτα για τη μη ύπαρξη οποιουδήποτε ελαττώματος ή την μη ύπαρξη κάποιου ανθρώπινου λάθους.

- Τα κύρια χαρακτηριστικά των προϊόντων εμφανίζονται στην ιστοσελίδα της ΕΤΑΙΡΙΑ (www.empnefseos-poiisis.gr ) και ειδικότερα στη σελίδα του κάθε προϊόντος.

- Για την αποφυγή δικής σας και δικής μας ταλαιπωρίας και ζημίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά, κατά την παράδοση της παραγγελίας σας, την κατάσταση, την ορθότητα και την ποσότητα των πωλούμενων προϊόντων, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα ή παραλείψεις (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, τυχόν ποσοτικό έλλειμμα ή πλεόνασμα ή διαφορετικό προϊόν από αυτό που έχει παραγγελθεί κλπ.).

-Στην περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα ή σφάλμα, πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας αμέσως μετά την παράδοση την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη στο 2130409592 ή στο email empnefseos.poiisis@gmail.com.

-Θα σας ζητήσουμε να μας επιστρέψετε το ελαττωματικό προϊόν χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση κι εμείς θα φροντίσουμε να αντικατασταθεί το συντομότερο δυνατό από την ημερομηνία παραλαβής του και εφόσον ελεγχθεί και έχει πιστοποιηθεί ως προς το ελάττωμα που έχει αναφερθεί.

-Αν δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος για λόγους διαθεσιμότητας, τότε θα σας επιστρέψουμε τη χρηματική αξία του.

-Σε περίπτωση πιστοποιημένου σφάλματος από ανθρώπινο λάθος δικής μας υπαιτιότητας, φροντίζουμε για την όσο το δυνατόν αμεσότερη αποκατάσταση χωρίς καμία δικής σας επιβάρυνση.


ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ - ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ – ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει και να ακυρώσει την παραγγελία του χωρίς να δώσει οποιαδήποτε εξήγηση ή να επιστρέψει τα αγαθά που παρέλαβε μέσα σε χρονικό διάστημα 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας ή της παραλαβής των αγαθών και μάλιστα όταν είναι πολλά προϊόντα στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου, ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου.

Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

- Ο ΠΕΛΑΤΗΣ προκειμένου να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλει να ενημερώσει την ΕΤΑΙΡΙΑ για την απόφασή του να υπαναχωρήσει με μια ξεκάθαρη γραπτή δήλωση (επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομείο, με φαξ ή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο). Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται μόνο εγγράφως και ηλεκτρονικά (σε καμία περίπτωση προφορικά ή τηλεφωνικά) και η ΕΤΑΙΡΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.

- Ο ΠΕΛΑΤΗΣ οφείλει να στείλει πίσω τα αγαθά ή να τα παραδώσει στην έδρα της ΕΤΑΙΡΙΑΣ χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που έχει δηλώσει ότι υπαναχωρεί. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλει πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της περιόδου των 7 ημερών.

- Ο ΠΕΛΑΤΗΣ οφείλει να επιβαρυνθεί με την άμεση δαπάνη επιστροφής των αγαθών.

- Ο ΠΕΛΑΤΗΣ οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, χωρίς να έχει αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί ή καταστραφεί η συσκευασία του ή να έχει μερικώς ή ολικώς χρησιμοποιηθεί, με το σύνολο των εξαρτημάτων του και τυχόν εντύπων που το συνοδεύουν.

- Ο ΠΕΛΑΤΗΣ οφείλει να επιστρέψει το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς που έχει εκδοθεί από την εταιρία (απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο) με τα στοιχεία του αποτυπωμένα επάνω στο παραστατικό.

- Η επιστροφή προϊόντων γίνεται δεκτή μόνον εφόσον πρώτα ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν, καθώς και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

- Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΙΑ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 7 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων. Δικαιούται δε να καθυστερήσει την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβει πίσω τα επιστραφέντα προϊόντα.

- Στην περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας πριν γίνει η αποστολή των προϊόντων και εφόσον πληρούνται από τον πελάτη όλοι οι όροι του δικαιώματος υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΙΑ υποχρεούται να επιστρέψει στον πελάτη τυχόν χρηματικά ποσά που έχουν καταβληθεί είτε για προεξόφληση είτε για προκαταβολή.

- Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα, στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα “παραλαβή από το κατάστημα”, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος. 
Στην περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα, η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη. Στην περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή, η επιστροφή θα γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη.

- Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης και των χαρακτηριστικών των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η εταιρία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό είτε τηλεφωνικά είτε με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας η αξία τους αυτομάτως μειώνεται, καθώς το προϊόν δεν μπορεί να μεταπωληθεί ή χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρία και συνήθως είναι της τάξης του 50%. Η ΕΤΑΙΡΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.

- Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, η εταιρία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.


ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως 3ια του ΦΕΚ Ζ1-891 με Αρ. Φύλλου 2144/ τεύχος δεύτερο για τις εξ αποστάσεως και εκτός εμπορικού καταστήματος συναπτόμενες συμβάσεις, δεν ισχύει σύμφωνα με τον νόμο στις ακόλουθες περιπτώσεις:

α) συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας (πχ κατασκευή και στολισμός βαπτιστικού πακέτου κατά παραγγελία του πελάτου), εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή.

β) την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελέγξει ο προμηθευτής και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης.

γ) την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται ή επεξεργάζονται ή συναρμολογούνται ή στολίζονται ή είναι σαφώς εξατομικευμένα σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή και κατ’ εντολή του και δεν περιέχουν ελάττωμα ή σφάλμα. Ενδεικτικά στην κατηγορία αυτή υπόκεινται τα παρακάτω είδη: Μπομπονιέρες, Προσκλητήρια, Δείγματα που έχουν αποσταλθεί κατ’ εντολή του πελάτη, Κουφέτα τυπωμένα, Πακέτα Βάπτισης και Σετ στολισμένα (κουτιά, λαμπάδες, σετ λαδικών, μαρτυρικά, βιβλία ευχών κλπ.), Βαπτιστικά Ρούχα, Παπούτσια και Λαδόπανα, Τυπωμένα Κουτιά, Τυπωμένες Κορδέλες, Ειδικά Πανιά ή Πουγκιά για μπομπονιέρες (τούλια γαλλικά, τούλια χρυσά ή ασημί, τούλια έγχρωμα, οργάντζες ιριζέ ή χιονέ ή με stras, σατέν, ταφτάδες, βουάλ, λινά, γάζες, δίχτυα, δαντέλες κλπ), Ειδικές διαστάσεις κοπής πανιών και πουγκιών για μπομπονιέρες (πχ τούλι 50Χ60 ή 60Χ60 κλπ), Λαμπάδες Γάμου ή κεριά στολισμένα, Λαμπάδες Γάμου ή κεριά αστόλιστα με ειδικές διαστάσεις, Στέφανα γάμου και μπουτονιέρες, Κηροστάτες και Φωτιστικά, Σετ Γάμου στολισμένα (καράφες, δίσκοι, ποτήρια), Στολισμοί ή διακοσμητικά είδη Γάμων ή Βαπτίσεων (φιόγκοι, ράνερ, στολισμένα κεριά, ή διάφορες συνθέσεις κλπ) και διάφορα άλλα είδη που χρειάζονται κατασκευή ή επεξεργασία ή στολισμό κατ’ επιλογή και εντολή του πελάτη. Στα προσκλητήρια οποιοδήποτε λάθος ξεφύγει μετά τον τελικό έλεγχο και την έγκριση του πελάτη για εκτύπωση, είναι αποκλειστικά δικής του ευθύνης και συνεπώς δεν μπορεί να ασκηθεί το δικαίωμα υπαναχώρησης.

δ) την προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα. Ενδεικτικά στην κατηγορία αυτήν ανήκουν όλα τα κουφέτα, τα μάρσμελοου, τα γλειφιτζούρια, οι καραμέλες,  και όλα τα ζαχ